Friday 14 November 2014

Sakit lutut dan Ostematrix

[Lutut x sakit lagi, No more sembelit or buasir]

Assalamualaikum.
Harini nk cerita pengalaman saya mengamalkan ostematrix...

Apa ostematrix ni?
Hehe...silalah google ye...

Before this saya pernah alami sakit lutut. Mgkn disebabkan aktif dlm sukan2 lasak dan juga silat. Jadi bila anak smakin membesar, sakit smakin menjadi2...

Then saya pun try la mkn ostematrix ni sbb ia kaya dgn kalsium..maybe tulang saya x ckup kalsium time tu...

Then, Alhamdulillah...
After beberapa hari ambik ostematrix, buatkan kalsium dlm tulang bertambah n lutut x sakit dah. Almaklumlah, bila dah bersalin dan menyusukan anak, sedikit sebanyak, kita akan kekurangan kalsium.

Dalam masa yg sama, masalah sembelit saya juga berkurangan dan semakin sembuh. Tau2 jela, waktu mengandung kalau x sembelit x sah dan berlarutan slpas pantang...

Jadi, bg yg mengalami mslh sakit lutut ke, sakit sendi ke, sukar membuang air besar, buasir... boleh cuba amalkan suplimen kalsium... belum cuba belum tau kn..

Bagi para suami, ringan2kan lah bertanya pd isteri anda yg mengandung tu... ada x mslh nk membuang air besar... Bantulah isteri anda... sayangilah isteri anda atas pengorbanannya mengandungkan zuriatmu dan seterusnya melalui kepayahan melahirkan zuriatmu...

Bagi saya xrugi beli suplimen kalsium ni..sbb harga dia sgt berpatutan.

013-260 3464 for any inquiry.

No comments:

Post a Comment