Sunday 16 November 2014

ESP: Susu soya terbaik untuk kulit.

[Minum susu soya bagi anak kulit putih]

Assalamualaikum.
Kat sini sy nak share ckt cerita kami anak beranak di kampung semalam..
Alkisahnya bermula bila mana saya membiarkan anak saya main diluar rumah.
Biasala rumah kampung, dgn tanah yg agak becak, matahari plak dh semakin panas..Saya kata kt mak, "xpelah mak, amsyar lelaki. biar dia main lasak2 sikit"

Mak ku bercerita, org mengandung nk bg anak putih minum susu soya hari2, lpastu bila anak dh putih melepak, kulit jd sensitif...xboleh kne panas lah..xboleh main tanah lah...sedih mak tengok..haha...(dlm hati terasa, "saya pun minum susu soya jgk mak")
saya menjawab, memg minum susu soya blh bg anak jd putih, tp sebenarnye dia kne pilih soya yg elok..soya yg ada kt pasaran ni kebanyakannya dh byk yg diolah genetik dia...tu yg kulit anak jd sensitif...

Alhamdulillah, kulit amsyar x sensitif. cuma kne gigit nyamuk tu biasala..sbb masa mengandung dulu saya minum susu soya ESP.

Sesiapa yg nak blh contact saya 013-2603464

No comments:

Post a Comment